Permohonan Maaf hanya kerana Blogwalking | Boros Di Aralom

Sabtu, 13 November 2010

Permohonan Maaf hanya kerana Blogwalking

Panas..ada orang tak faham le..aku blogjog kat blog yg aku follow je pun..itu pun tak boleh ker??? aku bukannya post benda2 tak betul pun...lau tak nak kitaorang blogjog kat blog dia ni, tak payah la nak letak shoutmix ke apa2 benda..adei.. lau betul lah aku ni dianggap tak beretika, sorrry berry strawberry la tuk ko yg berkenaan ya..tak payah la kita gaduh..post ni ditujukan kepada yg berkenaan sahaja..kalau dia ada tulis nama dia kat ruang komen tadi tu, boleh juga sy address permohonan maaf ini kpada dia..tp pelawat tu cuma pilih anonymous je..apa boleh buat kan..maka dengan ni, lau ada apa2 yang nak diluahkan, biar la aku sorang je yg membaca kritikan, ugutan, tohmahan, pujian, dan tunjuk daripada si pengkritik-pengkritik utama..biar kita kenal mengenal antara satu sama lain supaya tidak timbul syak wasangka..bukannya kita boleh puas kan hati semua org..oh ya, siapa pencipta software blogjoging ni yek?? sy pun dah lupa..hajat perekanya untuk memudahkan kita blogjog, tp ada yg tak berkenaan dgn cara ni..sejauh mana bermanfaatnya pun sesuatu ciptaan itu, akan tetap ada org yg tak suka..mcm KFC juga la..sedap, menggoda, segera, cepat, mudah, beraneka..tp ada juga yg tak suka, benci, meluat, meloyakan, menggemukkan...mcm2 la..dengan ini, mari la sy tamatkan sesi menjawab kritikan di sini sahaja..sekian terima kasih daun keladi..

*baru je aku bersemangat nak blogjog..dah ada org marah..huhu..anyway, happy blogging..blog ni pun rupanya banyak cabaran..belajar lah aku dari kesilapan..

7 ulasan:

suria lekatlekit berkata...

jangan lupa blogjog kat blog sy yer.. bleh bersenam jari skali berkomen..

Sumandak Kinabalu berkata...

Nancy, datang ja blogjog di blog saya...saya terima dengan hati terbuka :)

phreak-id berkata...

Blogwalk my blog too.. Ter amat-amat sangat di alu-alukan.. hahaha

Terbaru >> 1) Nuffnang Premiere Screening - Skyline 2) Iklan Melayu Cadburry 3) Tipikal Drama Melayu

SoFie NuR berkata...

blogsphere is full of unexpected things!!

sila blogwalking ke my blog yaaa!! cheers!! :)

ISZA berkata...

dugaan berblogging.. lumrah..

Lina berkata...

aih..ada jg urg bgitu..hahaha..kenapa ko nda screenshoot jd bule d baca..klu aku yg dia buat bgitu kompom aku bkin entri kaw2 kopi pekat punya..hahaha

sabree hussin berkata...

orang tak suka kalau post dekat shoutmix je la tu kot