KFC dan Gigi Palsu | Boros Di Aralom

Jumaat, 26 November 2010

KFC dan Gigi Palsu

                           
Patinya korang kenal apa itu KFC dan Gigi Palsu. Tak payah lah saya nak hurai kan panjang-panjang kan. Pasti juga ramai yang suka makan KFC and pasti juga banyak yang guna gigi palsu. Apa aku merepek ni? sudah lah..sebenarnya aku baru balik dari shoping gula-gula tadi kat 1Borneo..ada la beberapa keping wang kertas terbang entah kemana..lepas puas jalan-jalan tak tentu pasal, aku dengan kakak aku pergi la makan KFC..laparrrnya..aku order snack plate..terbang Rm10.40sen..duduk, makan dengan lahapnya..ya lah, dah dua minggu lebih tak makan benda tu..hari-hari asyik makan megi cup je, mana tahan..then tengah aku syok ngunyah, tetiba sorang attendant kat restoran tu pergi jumpa dengan supervisor dia..mereka duduk kat sebelah je dengan kami..fuh, dengan suara yang kuat si attendant tadi kata dgn supervisornya
Att: "kak, tadi saya ada nampak gigi palsu  besar dekat sinki tu..hahaha"
Sup: "aik, siapa punya?"
Att: "mana la aku tau..aku tunggu punya tungu, mo lihat siap punya tapi tak der pun orang ambil"
Sup: "jadi, apa ko buat lepas tu?" (supervisor ni pun tersengih-sengih)
Att: "apa lagi, saya buang la.."
Sup: "hah, knapa buang? nnt tu pemilik datang juga tu, knapa tak letak dekat kaunter je?"
Att: "entah la..eh, bukan sy yang jumpa gigi tu pulak..si Ro***..yang jumpa"
Sup: "adei..kau ni kan"..lalu topik tukar lain pulak..
Sup&Att: "bla..bla..bla..bila kawin?...bla bla bla..engkau kan yang bagi tips aku cari jodoh..bla bla bla..aku ni dah tua la, tak der siapa lagi nak kat aku...bla bla bla...kau cakap jangan putus asa..bla bla bla..cuci meja ni...bla bla bla..besok keja jam 9, mcm biasa datang awal 15 minit..bla..bla..bla.."

huhu..kepoh juga aku masa tu ya..bila mereka sebut pasal gigi palsu, rasa kesian and hairan juga aku dengan empunya gigi tu..apasal dia lupa, then kenapa tak sedar yang dia lupa pakai semula gigi palsunya..then, knapa pulak si attendan pegi buang..then knapa cakap dia dah buang tapi bila ditanya, tak nak ngaku pulak..then apasal supervisor dia pun dua kali lima juga..then..apasal aku kesah sangat ni..huhu..bukan nak merungut la..huhu..cuma hairan bin mengarut..korang tau tak, tadi sy nampak si Shah, ala, Presiden Gliteratti Club dari Nuffnang tu..adakah saya silap? entah lah..dia ataupun kembarnya sedang makan KFC kat 1Borneo jugak..dia ke tu?? oh ya..jam8.00 mlm tadi, dia dtg utk Mini Gathering for Sabahan Nuffnanger la..maka semakin yakin lah aku bahawa itu adalah dia..huhu..kalau silap, bukannya korang tau..tuk pengetahuan, saya tak dijemput pun pergi kat Mini Gathering tu..siapa la saya ini..hanya blogger baru yang kering idea, pakai laptop kapcai, pakai broadband Boredband, tak pernah pun cashout Nuff..huhu..kecian..tak pe la..saya tak kecik hati pun..Gud nite..sweet dream..malam ni saya banyak membebel ja..

Mr. Shah..

3 ulasan:

lady-D berkata...

adeh cian kat org tu..abes rr duit dia nk wat gg baru nt..sungguh kesian maa..

M. Wiyono berkata...

selamat pagi semua, salam sejahtera untuk anda... semoga selalu berbahagia... ada tawaran sesama blogger untuk saling mengunjugi. ada info menarik di sidebar kami

StellaClaire-Richard berkata...

haha baru smlm sya mkn kfc..alalaaa..lapar la pula