Siapa yg tolak aku sampai jatuh??? | Boros Di Aralom

Rabu, 10 November 2010

Siapa yg tolak aku sampai jatuh???

Huh..tak guna..kelabu asap..celaka pun ada..
aik!! knapa aku marah2 ni??
Ceh sebenarnya, tadi masa baru blek dari exam, aku kena tolak masa nak naik bas..
celaka betul..sampai aku terpelosok jatuh atas tangga tau!!!
Apa!! korang tak tau berbaris ke?? tunggu giliran naik bas??
ni ke yg dinamakan student universiti..budak2 sekolah rendah lagi beretika naik bas tau!! (marah dah ni)
budaya apa korang nak tunjuk dgn mreka yg nak masuk U** ni hah??
silap2 haribulan nnt U** kena reject masa dowang nak isi UPU dek kerana student terkenal dgn budaya berebut nek bas, main tolak tolak naik bas, kadang-kadang ada juga yg main tarik2 naik bas, pas tu memekik kat orang suruh cepat naik bas, ada lagi yg potong barisan masa tunggu bas (masa tunggu bas tuk ke kelas, bukan main kemas lagi korang berbaris ya, tp bila je time pulang dr kelas, huh!! mcm orang kena sawan)..
Bas pun satu hal, sekarang ni dok panas buat kempen 15 belas minit nunggu bas..15 belas minit kepala otak hang la..tadi aku tunggu hampir sejam nak dtg exam tau..
nsib bek la aku keluar sejam lebih awal..lau tak, nahas la aku..
(fuh, semua benda aku nak marah)

okey..okay..dah dah dah..jgn marah lagi wahai si gadis parrot (gelaran yg diberi oleh si Just)..
mari tenangkan diri..lepas ni nak revise Ujian dan Pengukuran..
killer subject tu beb!!..
*
mood nak study. sekarang kena kurangkan blogwalking. 
besok gatal kan tangan agi p snap blog owang..
study siot aku mlm ni...

6 ulasan:

StellaClaire-Richard berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Nancypoh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nur Hani berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Nancypoh berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cindy Chriselda JC berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Relevan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.