Hari Panas yg Nak Hujan | Boros Di Aralom

Jumaat, 12 November 2010

Hari Panas yg Nak Hujan

Panassss la..mcm nak g kutub utara ja untuk membekukan diri..fuh..tapi yang hairannya cuaca dah nak mendung macam nak hujan..tp kenapa makin panas pulak aku rasa..something wrong ke dengan tubuh sy ni atau memang bumi dah semakin panas..tu la, sana sini ada pembakaran terbuka, sana sini ada penggondolan bukit, sana sini ada tebang balak, sana sini toksik..ceh, aku ni macam dah jadi pencinta alam sekitar pulak..tapi apa salahnya kan..huhu..aku tengok kat seberang jalan dah hujan..lebat plak tu..bila nak sampai sini wei..nak tunggu aku nyanyi 'hujan oh hujan' ke?..sy nak tidur ni (ketara suka tidur time hujan) tau..dah la baja kebun sayur kat depan rumah tu berbau wangi mcm bangkai tikus..harap-harap kalau hujan tak la bau sangat..huh..aku nak tidur di kala hujan panas yang aneh..psstt!! korang tau tak, ada org cakap, kalau hujan panas maksudnya ada pontianak jalan-jalan mencari mangsa..huh..takut aku..tp ni hanya auta semata-mata..anyway, happy sleeping..

1 ulasan:

lady-D berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.