Main 'The Godfather' | Boros Di Aralom

Khamis, 11 November 2010

Main 'The Godfather'

Ni lepas exam nak release tension banyak2..tadi paper terakhir (untuk minggu ni je, minggu depan ada lagi) memang kantoi la berabis..soalan ciput pun tak boleh jawab..adedei..nak tembak pun susah..nak goreng ikan masin pun susah..fakta all the way..ceh, rimas aku dibuatnya..memang preparation aku tuk subjek tu kira low sebab dah tak brapa minat kan..tadi masa exam aku la antara student yg paling last keluar dari dewan peperiksaan..huh..bikin malu betul..sekarang ni nak lepas kan rasa geram dengan exam tu puas-puas..aku nak main Playstation The Godfather..sronok game ni tau..mengisahkan seorang jejaka (cehwahh) yg menjadi gangster dan berusaha kuat untuk mencari tempat dlm kumpulan gangster tersebut..pssstt, not recommended to children ok...memang best, syok, ummph, apa lagi ya..sekarang ni baru level 'soldear'..level ke-2 dari 10 level..huh..dia punya gameplay pun best, kalau korang tau main Resident Evil, Silent Hill, dan Bully, The Godfather ni pun gameplay dia mcm tu la..tak memenigkan kepala..aku tak suka la yg bikin pening kepala mcm Terminator, Left for Death, Counter Strike, smua tu memang aku out..huhu...aku nak sambung main dulu nak g level 3 and seterusnya..besok baru study blek..ciayokkk..

Tiada ulasan: