1001 Pengorbanan! Lelaki ini sanggup jual buah zakar untuk beli kereta Nissan | Boros Di Aralom

Rabu, 27 November 2013

1001 Pengorbanan! Lelaki ini sanggup jual buah zakar untuk beli kereta Nissan

Jika anda peminat kenderaan bermotor, pastinya anda sanggup buat apa saja untuk memilikinya. Tapi sanggupkah anda jual salah satu dari buah zakar semata-mata untuk sebuah kereta idaman?

Well, lelaki sorang ni sanggup lakukannya. Mark Parisi membuat pengakuan dalam rancangan TV popular US, The Doctor, bahawa dia akan mengorbankan salah satu dari buah zakarnya untuk dijual kepada penyelidik perubatan dengan harga $35,000 bersamaan RM106,000. Wang tersebut akan digunakan untuk membeli kereta Nissan 370.
Mark Parisi

Eeww..macam-macam orang sanggup buat untuk duit yer. Satu lagi benda yang sanggup orang buat ialah dengan membayar harga tiket yang mahal semata-mata untuk tengok konsert artis pujaan. Ada peminat Boys Republic sini tak? Dorang nak buat konsert kat Malaysia tak lama lagi. Artis lain pun ada, seperti Aizat, Daichi, Aweera dan banyak lagi. Korang tak perlu lah korbankan apa-apa dari tubuh tu semata-mata untuk beli tiket. Ni ada tiket pas percuma dari Celcom. Kalau nak, boleh terjah laman web Celcom UOX sekarang sebelum terlambat.

Bila cerita pasal duit ni, teringat masa kecil-kecil dulu. Masa pergi sekolah, saya bawa selonggok aiskrim untuk jual dengan kawan-kawan. Pergh! Tak sampai sepuluh minit, dah habis. Sehari boleh dapat sampai RM5. Dulu masa kecik, RM5 tu dah kira banyak tau. Kenapa saya nak sangat kumpul duit? sebab saya nak guna duit tu untuk makan KFC..hohoho...

Terbaru KFC ada buat promosi gila-gila lagi. Mereka ada menu baru, namanya KFC Value Treats, RM4 jer. Tengoklah promosi ni kat laman web KFC sekarang. Edisi terhad!!


Artikel seperti ini disiarkan setiap hari di Facebook, pastikan anda LIKE Fanpage kami ya!