Akhirnya dapat cashout Says.com | Boros Di Aralom

Rabu, 21 Mac 2012

Akhirnya dapat cashout Says.com


Yaii...(melompat macam orang kena cucuk punggung)...akhirnya dapat juga merasa tekan butang 'cashout' kat Says.com setelah sekian lama tertumpuk. Gembira dan teruja walaupun nilainya cuma RM50 je..tapi apa pun nilainya, yang penting tiada modal keluar.  Lagipun mana ada orang nak bagi duit free kan. Kumpul earning hanya main tempel saja kat wall FB dan twitter dah cukup. Punya senang, sesiapa pun boleh buat. Tapi jangan lah main suruh orang kelik iklan tu. Tak pasal-pasal pulak nanti kena ban. Tak berkat gitu.

Kenapa lama sangat nak sampai RM50 Says ini? padahal kalau Churp-churp dah berkali-kali cashout--(jangan jeles)--uwekk!!--? Bukan apa, sebenarnya dulu-dulu masa masih bergeng dengan si Nuffnang, saya kurang malah tidak langsung tempel iklan Says di blog sebab ianya memberi kesan kepada status keahlian Gilageti..opss..Gliteratti. Tak pasti lah pasal menda ni. Tapi dulu asal saja tempel iklan Says, mesti status bertukar. Bila buka iklan, status kembali semula kepada Gilageti..kalau ada buffered itu, faham-faham lah apa yang akan berlaku. Tapi kalau tempel iklan Churp-churp, status tak berubah sebab benda ini 'saudara mara' si Nuffnang juga.

Tu pasal sekarang ini dah lama tukar ke Advertlets sebab tak terjejas dengan tempelan iklan-iklan Says mahupun Churp-churp. So, kena keep that way nampaknya. 

Apa pun, rezeki masing-masing di tangan Tuhan. Bersyukur dengan apa yang ada walau sekecil mana sekalipun. Saya tahu korang punya earning lagi gempak kan. Sampai ada yang beribu sebulan. Apa rahsia korang ya?

Bukan nak menunjuk tapi mengajar diri untuk bersyukur. Kan kan kan...tq Says.com sebab buatkan alam maya ini lebih seronok.


2 ulasan:

HalaTuju berkata...

tahniah2:)

dya nasir berkata...

tahniah.blh lah belanja dya mkn