Norish Karman Didakwa Rampas Suami Kawan Sendiri? | Boros Di Aralom

Selasa, 22 Januari 2013

Norish Karman Didakwa Rampas Suami Kawan Sendiri?

Norish Karman
Selepas reda kisah kontroversi yang mengaitkan status anak keempat dan bongsunya, Muhammad Haq Lutfie Alexander, timbul pula dakwaan terbaru berkaitan Norish Karman aka NK. Aktres ini dikatakan telah merampas kebahagian sebuah keluarga dengan menggoda si suami.

Menerusi kenyataan di Berita harian minggu lalu, segalanya bermula apabila Norish Karman telah berpantang di rumah seorang kenalan untuk menyorok kelahiran Muhammad Haq Lutfie Alexander yang dilahirkan sekitar September lalu daripada pengetahuan umum.

Namun, budi baik kenalan yang menjaga diri Norish Karman sepanjang berpantang tidak dihargai sebaiknya, aktres ini dikhabarkan telah merampas suami beliau dan memusnahkan rumahtangga yang dibina.

Pasangan suami isteri itu telah berpisah kerana si suami mahu meneruskan hidup bersama Norish Karman dan mereka kini dikhabarkan semakin intin bersama.

Sumber: MD
http://www.malaysiandigest.com/entertainment/230891-norish-karman-didakwa-rampas-suami-kawan-sendiri.html

Iklan Sisipan: 
Kalau nak tahu rahsia sebenar kejayaan buat duit online, ikutilah webminar Make RM1,000 Every Month Working from Home yang disampaikan oleh anak Malaysia sendiri. Tempah posisi anda sekarang!!

Tiada ulasan: