Nora Danish Tak Kisah Bercuti Sekali Dengan Fasha Sandha | Boros Di Aralom

Khamis, 31 Januari 2013

Nora Danish Tak Kisah Bercuti Sekali Dengan Fasha Sandha

Nora Danish
Umum mengetahui meskipun Nora Danish dan Rizal Ashram Ramli aka Jejai bukan lagi suami isteri, namun ikatan silaturrahim antara pelakon comel ini dengan keluarga bekas suaminya masih utuh. Nora masih tetap dilayan baik dalam keluarga bekas Menteri Besar Perak, Tan Sri Ramli Ngah Talib serta isteri, Puan Seri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah.

Malah bukan lagi rahsia apabila Nora mengikuti keluarga bekas mertuanya bercuti ke luar negara, setiap hujung tahun. Tambahan gambar-gamabr mereka sedang berseronok turut dikongsikan di laman sosial Twitter mahupun Instagram. Baru-baru ini Nora bersama keluarga tersebut bercuti selama 10 hari di Dubai.

Pun begitu kekerapan Nora bercuti bersaama keluarga Jejai telah menimbulkan tomahan segelintir pihak yang melabelkan Nora sebagai seorang yang suka mengendeng dan terhegeh-hegeh dengan keluarga bekas mertua. Ada juga yang mengecam Nora, mendakwa ibu anak satu ini tidak sensitif memandangkan Jejai kini sudah mempunyai kehidupan baru bersama pelakon Fasha Sandha.

"Ya saya ada dengan tentang perkara itu. Saya nak beritahu di sini, mereka (keluarga mertua) yang ajak saya bercuti bersama mereka. Kami dah memang macam satu keluarga, bukan orang asing. Kami sangat rapat.

"Lagipun Rayqal cucu pertama dalam keluarga mereka. Mereka memang manja dengan Rayqal. Jadi setiap kali hujung tahun memang mereka akan pergi bercuti. Mereka ajak cucu mereka dan saya sekali juga keluarga anak-anak mereka yang lain. Kalau mereka tak ajak, saya takkan nak suka-suka ikut", ujar Nora kepada malaysiandigest.com ketika ditemui pelancaran koleksi terbaru barang kemas Pandora keluaran Habib Jewels di Ampan Point, semalam.

Nora juga memberitahu seandainya pada masa akan datang dia dipelawa bercuti lagi bersama keluarga tersebut dan pada masa itu Jejai dan Fasha juga turut serta, dia langsung tidak mempunyai masalah. Malah akan disambutnya dengan besar hati.

"Sekalipun, kalau lepas ni mereka ajak saya bercuti dan Fasha juga ada bersama, saya okay. Saya tahu benda itu akan terjadi. Saya adalah menantu mereka yang dulu dan Fasha adalah ahli keuarga mereka yang sekarang. Kalau saya dah kahwin pun nanti, kalau mereka ajak saya bercuti, saya ikut dan bawa suami saya sekali",

Tambah wanita yang mempunyai ciri-ciri wanita idaman Anuar Zain ini lagi, "kalau tak ada Rayqal pun, saya rasa saya akan tetap rapat dengan mereka".

Nafi Cinta Qi, Akui Seksa Tinggalkan Rayqal
Menyentuh mengenai kerjaya, Nora baru saja selesai menjalani penggambaran filem Bercinta yang turut di bintangi Farid Kamil dan Qi Razali. Penggambaran selama 19 hari itu dijalankan sepenuhnya di Pulau Langkawi. Dalam pada itu Nora menjelaskan tindakan memuat naik gambarnya bersama pengacara Qi Razali menerusi laman sosial foto Instagram hanyalah sekadar suka-suka dan dia memang suka mengabadikan gambar kenangan besama pasangan pelakon yang pernah berkerjasama dengannya.

“Qi bujang dan begitu juga saya yang solo. Semasa penggambaran filem Bencinta arahan Farid Kamil di Langkawi, saya mengambil peluang memasukkan gambar-gambar kami menerusi Instagram. Memang saya suka ambil gambar dengan pasangan pelakon saya, kononnya nak tunjuk yang saya ni punya bakat mengambil gambar. Itu saja,” katanya ketika diminta mengulas .

Nora juga menegaskan dia dan bekas teman lelaki Yuna itu tidak bercinta sebaliknya mereka memang rapat tetapi hanya ketika penggambaran filem berkenaan sahaja.

Nora turut meluahkan sepanjang berada di lokasi penggambaran dia sentiasa teringatkan pada Rayqal. Apatahlagi itulah kali pertama dua beranak itu berjauhan dalam tempoh agak lama.

"Salah satu cabaran sepanjang penggambaran ialah saya berjauhan dengan Rayqal. Ni pertama kali saya berpisah dengannya dalam tempoh agak lama. Tapi seminggu sebelum tamat penggambaran, ibu saya bawa dia datang ke Langkawi. Terubatlah rindu kami," ujarnya sambil tersenyum.


Sumber:
http://www.malaysiandigest.com/entertainment/240322-nora-danish-tak-kisah-bercuti-sekali-dengan-fasha-sandha-nor4danish.html


Tiada ulasan: