[News Edisi Blog Review] www.pengerindu.com - "Bukan Sekadar Weblog Biasa" | Boros Di Aralom

Khamis, 31 Januari 2013

[News Edisi Blog Review] www.pengerindu.com - "Bukan Sekadar Weblog Biasa"

Logo blog Pengerindu.com
Salam 1Malaysia kepada para pembaca dan salam 1Blogger kepada semua blogger. Hari ini sempat lepak kat  blog www.pengerindu.com dengan taglinenya "Bukan Sekadar Weblog Biasa". Sebenarnya dah lama saya nak review blog ini tapi entah kenapa dua tiga hari lalu, blog ini tidak dapat dibuka. Mungkin server error kot..nasib baik pagi ini boleh buka dan baca dah. Ini adalah blog ketiga yang direview dan jika anda adalah seorang blogger dan nak blog anda direview, sila layari page Nak Blog Anda Direview? untuk info lanjut.

Tidak dinafikan bahawa blog www.pengerindu.com ini memang popular dan mempunyai fans yang banyak. Templatnya yang mudah dinavigasi dengan warna serba hitam cerah juga turut dihiasi corak-corak dari bumi Kenyalang. Rasanya boleh agak dah yang blogger www.pengerindu.com ini berasal dari Sarawak. Betul tak Jacky Juing? Widget juga diletak kemas di sebelah kanan dan tersusun dengan rapi.

Dari segi entri pulak, blog ini banyak mengongsikan tentang berita terkini terutama yang berkaitan dengan Sabah dan Sarawak. So, jika anda tidak mahu terlepas dari update terkini www.pengerindu.com, sila la follow dan like Facebook pagenya PengeRindu.com

Maka dengan itu, cukup lah blog review untuk kali ini. Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai blog www.pengerindu.com, apa kata kalau terjah je. Banyak info menarik kat sana. Siap ada ebook belajar bahasa iban lagi. Dan sekali lagi saya war-warkan, jika anda adalah seorang blogger yang tidak kisah blognya direview, sila daftar di ruangan komen page Nak Blog Anda Direview?

2 ulasan:

Mr.J berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mr.J berkata...

mungkin masa tu.. satelit kana langgar dengan meteor tu.. sebab nda dapat masuk hehehe. :P