Teknik pelaburan hartanah terbaik tanpa modal | Boros Di Aralom

Selasa, 29 Januari 2013

Teknik pelaburan hartanah terbaik tanpa modal

En. Saufi Karim, pakar pelaburan hartanah tanpa modal
KINI DIBONGKARKAN: Bagaimana Anda Yang Bergaji Kurang RM2000 “Biasa-Biasa” Sahaja Sebulan Malah Yang Berpendapatan Rendah Pun Mampu Membeli Rumah Atau Memulakan Pelaburan Hartanah TANPA Keluar Modal Walau Satu Sen Pun!

Ya, Itulah yang dikatakan oleh pakar pelaburan hartanah yang juga penulis kepada eBook 'Pelaburan Hartanah Tanpa Modal', En. Saufi Karim. Baru-baru ini beliau juga telah mengadakan seminar berkaitan pelaburan hartanah dan saya yakin bagi sesiapa yang ada menghadiri seminar itu memang telah memperolehi banyak input berguna.

Tapi bagi yang tidak sempat untuk mengikutinya, jangan risau sebab En. Saufi juga menyediakan eBook 'Pelaburan Hartanah Tanpa Modal' yang boleh didownlaod.

Okey, sedikit sebanyak mengenai pelaburan hartanah dari En. Saufi ialah:-

Pelaburan hartanah ialah suatu pelaburan di mana anda membeli rumah atau premis perniagaan yang belum siap atau sudah siap pada harga yang lebih rendah.

Keuntungan yang bakal anda perolehi daripada pelaburan hartanah ini ada 2 iaitu:-
1. Samada melalui peningkatan nilai modal (Capital Gain) dengan cara anda menjual semula hartanah tersebut pada harga jauh lebih tinggi daripada harga belian anda di masa hadapan.

2. Ataupun cara kedua ialah anda mengutip duit sewa setiap bulan daripada hartanah tersebut. Inilah mereka biasa panggil sebagai Residual Income atau Passive Income.

Mesti sekarang anda akan bertanya pula, bagus sangat ke pelaburan hartanah ni? Besar ke potensinya?

Ya, memang amat-amat BESAR potensi pelaburan hartanah ini. Pulangannya boleh menjangkau minimum 30% setahun. Mana ada pelaburan di Malaysia ini yang pulangannya sebegitu dalam masa setahun!
7 Kelebihan ‘Powerful’ Pelaburan Hartanah Yang Jauh Lebih Baik Berbanding Mana-Mana Jenis Pelaburan Lain :-
1. Terbukti Boleh Melawan Inflasi Untuk Jangka Masa Panjang
2. Anda Mampu Menikmati Pendapatan Sewa – Pendapatan Pasif
3. Boleh Jadikan Cagaran Untuk ‘Emergency Case’
4. Satu-Satunya Jenis Pelaburan Boleh Anda ‘Guna-pakai’
5. Boleh Miliki Pada Kos Minima, Tapi Nilai Maksimum
6. Boleh Dinaiktaraf Seterusnya Meningkatkan Nilai
7. Sebagai Jaminan Hidup Masa Depan Lebih Tenang

Kalau nak karang di sini memang tidak cukup sehari untuk hurai. Bila anda dapatkan ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal barulah puas hati. Dalam ebook tersebut ada menerangkan tentang bagaimana memulakan pelaburan hartanah, langkah-langkah yang patut diambil, pemilihan lokasi yang tepat, prosedur-prosedur pembelian serta banyak lagi info-info berguna.

Di dalam ebook ini, penulis sendiri akan bongkarkan kepada anda segala ilmu, rahsia, teknik, dan kaedah yang penulis sendiri lakukan dalam menjalankan pelaburan hartanah di Malaysia TANPA perlu keluar modal satu sen pun!

Wah! Pelaburan Hartanah Tanpa Modal ini memang menarik bukan. Jika anda nak mendalami ilmu pelaburan hartanah tanpa modal ini, boleh lah dapatkan ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal beliau.

Tiada ulasan: