Penipuan wang, Lisa Surihani Buat Laporan Polis | Boros Di Aralom

Isnin, 14 Januari 2013

Penipuan wang, Lisa Surihani Buat Laporan Polis

Lisa Surihani kena tipu wang
Aktres Lisa Surihani membuat laporan di Balai Polis Bangi dekat sini pada Jumaat selepas menyedari ditipu berhubung kait dengan wang. Dia membuat laporan itu dengan ditemani oleh ibunya Amira Ahmad, kira-kira pukul 2 petang Jumaat (semalam).

“Saya mengaku telah membuat laporan polis berhubung kes penipuan tetapi saya tidak dapat untuk menjelaskan kes itu secara terperinci.

“Bukan saya tidak mahu bekerjasama tetapi buat masa ini ia masih dalam siasatan pihak polis,” katanya kepada mStar Online.

Lisa berkata, sekiranya pihak polis selesai membuat siasatan, barulah dia bersedia untuk berkongsi kisah itu agar peristiwa berkenaan menjadi pengajaran kepada orang ramai.

Dalam pada itu Lisa menepis desas-desus kononnya kes tersebut turut melibatkan keluarga sebelah mertuanya.

“Kes ini tiada kena mengena dengan pihak mertua saya. Saya tidak boleh mengulas panjang kerana ia masih dalam siasatan polis,” jelasnya.

Dalam perkembangan lain Lisa juga sedang sibuk dengan penggambaran drama bersiri Maskara arahan Nizam Zakaria di samping Nasha Aziz dan Anzalna Nasir. - mD

Tiada ulasan: