[News Edisi Sesi Review Blog] aku punyer lah ! - Sebuah blog mesra pembaca | Boros Di Aralom

Ahad, 27 Januari 2013

[News Edisi Sesi Review Blog] aku punyer lah ! - Sebuah blog mesra pembaca

Blog aku punyer lah!
Salam 1Malaysia dan salam 1Blogger. Kali ini nak mulakan sesuatu yang baru pulak di blog News Edisi Blog Sikarap ini iaitu sesi review blog rakan-rakan blogger. Sebenarnya sesi atau segmen ini dibuat berdasarkan kepada inform consent para blogger juga. Oleh itu sekiranya anda inginkan blog anda direview selepas ini, sila baca dulu info kat page Nak Blog Anda Direview?. Terus terang saya katakan di sini, saya bukan lah seorang blogger lama yang tahu banyak perkara. Tapi melalui sesi review ini lah saya secara tidak langsung akan belajar dan menimba ilmu dari anda blogger-blogger lain di luar sana.

Untuk sesi pertama ini, sempat buat review blog www.akupunyerlah.com- aku punyer lah! Bukan blog saya tapi ini ialah milik blogger zoul ya. Secara keseluruhannya, saya simpulkan blog ini sebagai sebuah blog mesra pembaca yang menghimpunkan banyak informasi berguna kepada pembaca dan  juga mesra SEO.

Dari segi penggunaan widget pula, blog ini mempunyai susunan widget yang teratur, kreatif dan senang nak navigate. Saya sendiri pun tak tahu macam mana nak buat widget yang boleh berubah bentuk bila kena 'hover' tu.

Mengenai blog aku punyer lah!
- Jumlah Follower: 1059
- Fanpage Facebook: akupunyer[dot]com
- Akaun Twitter: zoul0408
-Entri Paling Popular: [Gambar] UiTM Lendu Diganggu Makhluk Halus

Memang banyak benda baru yang saya belajar dari blog ini. Tapi sedikit sahaja yang sempat saya kongsikan dan anda boleh melayari dan enjoy blog aku punyer lah! bila-bila masa. Tengok bagaimana susunan blog zoul yang teratur itu.

So, kalau anda mahu blog anda direview lepas ini, sila baca info kat page Nak Blog Anda Direview?. Ini kerana kita kena minta inform consent atau persetujuan bersama dari blogger dulu sebelum buat review. Mana tau kalau-kalau blogger itu tidak mahu blognya diperbuat sedemikian. Sekian.

Iklan Sisipan: 
Kalau nak tahu rahsia sebenar kejayaan buat duit online, ikutilah webminar Make RM1,000 Every Month Working from Home yang disampaikan oleh anak Malaysia sendiri. Tempah posisi anda sekarang!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

thanks la sudi review..hehe..
btw 'widget yang boleh berubah bentuk bila kena 'hover' ' tu yg mne ekk?