Berita baik! Dapat RM50 percuma kalau guna Boucer Buku 1Malaysia di kedai Popular | Boros Di Aralom

Rabu, 30 Januari 2013

Berita baik! Dapat RM50 percuma kalau guna Boucer Buku 1Malaysia di kedai Popular

Ramai yang tahu bahawa setiap pelajar IPT dan menengah atas dapat boucer buku 1malaysia bernilai RM250 ini. Jika anda seorang pelajar yang termasuk dalam golongan di atas, anda pasti memiliki boucer buku tersebut kan. So, macam mana, sudah guna ke belum?

Sekarang ini rasanya dah nak sampai musim cuti semester bagi student IPT. Nanti bila masuk sem baru, tentu pening kepala nak fikir pasal beli buku baru. Apa tidak, setiap sem kena blajar subjek baru. Buku pun kena guna buku baru. Tak macam kat sekolah menengah dulu. Harga? waduh..paling murah pun sekitar RM60. Dulu masa kat U, memang rimas dok pikir benda ni. Bila lecturer cakap kena ada buku itu ini, nah..mengeluh satu kelas..masa kami, belum ada boucer buku 1malaysia lagi tau. Bertuah korang yang duk kat U sekarang. Boleh juga jimat PTPTN. Lepas ni jangan lupa bayar balik...

Tapi anggaplah ini sebagai satu pelaburan ilmu. Buku itu, kalau dijaga dan dimanfaatkan dengan baik akan memberi faedah juga. Lain lah kalau sudah terbeli satu, simpan dalam almari, dan tak kluar-kluar lagi. Bagi tikus makan.

Nah, bagi yang belum guna boucer buku, ada satu berita baik dari kedai buku Popular. Kalau korang guna boucer tu di mana-mana kedai Popular, korang akan dapat boucer hadiah bernilai RM50. Dah banyak tu! Orang lain dapat boucer RM250 tapi korang pulak dapat RM300..maka pandai-pandailah buat keputusan di mana nak beli buku dengan menggunakan boucer buku 1malaysia tu ya.

Lagi satu, kedai buku Popular ini bukannya kecil macam libry sekolah. Berpuluh ribu buku ada di dalam kedai mereka. Saya pun selalu jugak beli buku kat sana dan memang kalau sehari kat dalam tu pun, saya tak kisah. Masuk duduk sambil baca buku secara percuma. Tak boleh bawa pulang tau, kena baca kat sana je. Macam perpustakaan pun ada. Tapi jangan lah pulak pergi bukak buku yang masih berbalut.

So, sekian saja untuk perkongsian info. Bagi student yang duk kat UMS tu. Kedai buku Popular ada kat 1Borneo. Dekat je. Pergi lah membeli belah guna boucer buku 1Malaysia kat kedai Popular. Jangan beli KFC sudah...

Tiada ulasan: