[News Edisi Blog Review] Fatin Aziz's Belog | Boros Di Aralom

Rabu, 30 Januari 2013

[News Edisi Blog Review] Fatin Aziz's Belog

Fatin Aziz'z Belog
Salam 1Malaysia kepada semua pembaca dan salam 1Blogger kepada semua yang bergelar blogger. Hari ini sempat buat review untuk satu lagi blog rakan iaitu Fatin Aziz's Belog. Sebab dia dah setuju blognya direview kat facebook tadi jadi saya pun bersedia nak terjah blog dia pulak. Kalau anda seorang blogger dan mahu blog anda direview juga, sila rujuk page Nak Blog Anda Direview?

Sebelum ini, saya ada buat review pertama dengan blog aku punyer lah! Jadi kiranya, blog Fatin ini adalah yang kedua. Biasalah baru nak start buat benda ni. Tujuannya, untuk saya belajar dunia blogging di samping menambah kenalan blogger.

Berbalik pula kepada blog Fatin Aziz's Belog. Secara keseluruhannya, saya melihat blog cik adik kita sorang ini sangat kreatif dengan kombinasi warna pink cerah. Siap letak gambar peribadi kat header. Cun gitu. Dan kalau korang pasang speaker, korang akan dengar lagu best, Ku Pilih Hatimu dendangan Ussy ft. Andika. Hati siapa tu Fatin?? Ehem..

Tentang Fatin Aziz's Belog:
1. Genre: Personal blog
2. Follower: 997

Dari segi entri pulak, Fatin Aziz's Belog diupdate hampir setiap hari dan kebanyakkan entri adalah bersifat personal . Selain itu terdapat juga pelbagai tips dan info yang berguna kepada para pembaca.

Jika anda nak tahu lebih banyak mengenai Fatin Aziz's Belog, datanglah berkunjung. Taip-tiap hari pun tak per. So, sekian sahaja perkongsian singkat mengenai blog ini dan semoga maju jaya dalam apa sahaja yang dilakukan. Kepada Fatin, wish you all the best with you wishlist!! Semoga tercapai tidak lama lagi. Laptop dah dapat, sambung study on the way, DSLR pun dah ade, teddy bear besar pun dah..wah..almost there!!

Kepada blogger lain yang tak kisah blognya direview, boleh lah terjah page Nak Blog Anda Direview?

4 ulasan:

nabila biela berkata...

ehemmm...nak jugakT_T

Gossip Bola Sepak writer berkata...

@nabila biela* Okay..nanti sy review ya...

fatin aziz berkata...

hati untuk spe ek? biarlah rahsia..hehe..btw thank u so much ek :)

Akupenghibur.com berkata...

wahh bestnya ... saya nak juga :) hehehe