[Guest Post] apabila nafsu menjadi penasihat diri | Boros Di Aralom

Jumaat, 13 Januari 2012

[Guest Post] apabila nafsu menjadi penasihat diri

oleh xDer

sumber:google:jejaka terhangat
ini kisah manusia.. bukan kisah haiwan atau jin. kisahnya manusia yang lebih melalaikan dari jin. itu pandangan teman secara peribadi.. sudah ditentukan oleh agama, fitrah seorang manusia ialah bersama pasangannya yang berlainan jantina dan bukan samasekali sesama jantina. tapi.. manusia tetap berlawan arus. sejak berzaman, sejak dahulu kala.. sehingga Tuhan memberi laknat kepada golongan2 yang songsang ni. tapi dok tak reti2 jugak. yang haram tu jugak ler depa dok kejor! agaknya memang meminta2.. supaya Allah s.w.t datangkan lebih bala. ini kisah si penkid atau pengkid. baru je tadi masa teman sedang drive ternampak ler satu couple ni tgh 'romen2' atas motor dengan selamba. sekali pandang eh.. jantan-betina, tapi dua kali pandang, dua2 pun betina. nak kata apa? kalo wanita tak ler cenggitu perangainya..

sampai pulak di tempat parking keta. keluar tu sambil2 baca paper. hah! tajuk utama, "Pengkid hebat daripada suami" - Harian Metro. adehhhh.. hari dok terkena dengan perkataan pengkid aje. blom abih nak baca laporan berita, tuuu dia, nampak dah. dok meraba2 depan rakyat-jelata. kat bus-stop.. apa kejadahnya depa ni sumer? nak salah siapa? dahan tak akan bergoyang kalo tak dibuai angin.. kalo bertepuk sebelah tangan, manakan keluar bunyinye.. budaya songsang zaman sekarang makin menjadi2. yang sibetina dok sibuk tak perabih bercerita perihal nafsu. yang "sibetina" lagi satu pulak tak abih nak mengerompol nafsu! semuanya takde lain hanya nafsu. yang peliknya, tak ke terasa apa2? sebabkan tak dapat bersua dengan "lawan" sekatil yang tulin.. dapat tempias ala-ala tulin pun boleh layan jugak ke?

JOHOR BAHRU: Biarpun sudah bersuami dan memiliki dua anak, seorang suri rumah tetap tewas kepada godaan nafsu songsang apabila menjalin hubungan sulit dengan wanita berperwatakan lelaki atau pengkid.

Lebih mengaibkan, dia yang hanya mahu dikenali sebagai Lisa, 38, tanpa silu mendedahkan dia berbuat demikian kerana berasa pasangan songsangnya itu lebih hebat di ranjang berbanding suaminya.

“Suami saya sudah mencecah 50 tahun dan layanan seksualnya terhadap saya biasa saja, tetapi kekasih pengkid saya lebih hebat,” katanya.

Lisa berkata, kekasih songsangnya yang dipanggil Man, 43, dikenalinya sejak enam tahun lalu dan mereka mula menjalin hubungan intim selepas pengkid itu lebih banyak memberi perhatian kepadanya berbanding suami yang dikahwininya selama 13 tahun.

“Sebelum ini, saya tidak pernah curang pada suami, tapi segala-galanya berubah apabila saya mula bosan dengan sikap suami yang bukan saja sibuk bekerja sehingga tidak memberi perhatian kepada saya termasuk dalam hubungan seks. - Metro

~ suami ke.. atau si pengkid ke.. atau si isteri yang nak dipersalahkan? dunia dah semakin ke penghujung...

*Guest post ialah entri atau artikel yang dihantar oleh pengunjung blog ini. Sekiranya anda ingin berkongsi entri atau artikel anda, sila klik di SINI

  • Lindungi rumahtangga anda daripada gangguan pihak ketiga. Caranya di SINI 
  • Ingin tahu 99 punca perceraian di Malaysia? Jawapannya di SINI SINI

2 ulasan:

merpatisejoli45 berkata...

dasyat btul..inilah dunia..

merpatisejoli45 berkata...

jmputla dtg lawat blog saya, jgn lpe folow skali ye klu belom folow. :)