Lelaki ini tak tahu ada paku di dalam kepalanya | Boros Di Aralom

Isnin, 23 Januari 2012

Lelaki ini tak tahu ada paku di dalam kepalanya


Dante Autullo bernasib baik setelah sebatang paku berjaya dikeluarkan dari tengkorak kepalanya tanpa sebarang kecederaan. Yang menghairankan ialah Autullo tidak tahu bahawa paku tersebut berada di dalam kepalanya.

Mulanya, Autullo fikirkan bahawa doktor yang merawatnya itu hanya bergurau kerana sebelum ini dia tidak merasa apa-apa kesakitan. Setelah ditunjukkan dengan imbasan x-ray, barulah Autullo percaya.

Bagaimana paku sepanjang 3.75 inci itu boleh masuk kepalanya? Menurut Autullo, dia telah membuat kerja pertukangan di halaman rumahnya pada hari Selasa lalu. Semasa bertukang, dia menggunakan pistol paku dan melepaskan tembakan dan secara tidak sengaja mengenai kepalanya. Autullo kemudian mengatakan bahawa dia merasakan seperti kepalanya ditumbuk selepas paku tersebut mengenai kepalanya. Namun dia meneruskan kerja dan berkata "I thought it went past my ear".

Autullo masih merasa diri sihat sehingga hari terbenam. Tetapi pada pagi sehari selepas itu, Autullo kepeningan saat bangun dari tidur dan merasakan ada sesuatu yang tidak kena. Dia kemudiannya pergi ke hospital dan mengetahui bahawa terdapat paku di dalam kepalanya.

Pembedahan untuk mengeluarkan paku tersebut berjaya dilakukan pada hari Jumaat yang lalu. - The Telegraph


Klik iklan ini kalau suka entri :)
Your Ad Here

Tiada ulasan: