5 Wanita Paling Cantik Yang Dulunya Adalah Lelaki | Boros Di Aralom

Sabtu, 14 Januari 2012

5 Wanita Paling Cantik Yang Dulunya Adalah Lelaki

Percaya atau tidak, wanita-wanita cantik di bawah ini sebenarnya adalah lelaki. Kecantikan mereka nampaknya telah mengalahkan wanita sebenar.
Andrej Pejic
Andrej Pejic merupakan kacukan Serbia-Australia dan terkenal dalam dunia modeling. Dia juga seorang yang versatile dalam menggayakan pakaian lelaki dan wanita. Dia berada pada ranking #18 dalam the model.com Top 50 Male Model dan berada di ranking #98 dalam FHM's 100 Sexiest Women in the World 2011.

Lea T.
Model dari Brazil ini dilahirkan dengan nama asal lelaki Leandro Cerezo pada 1981. Namun dia telah menjalani pembedahan transeksual dan menjadi model transeksual yang terkemuka.

Claudia Charriez
Jika anda melihatnya, memang tak terlintas dalam fikiran bahawa dia sebenarnya dilahirkan sebagai lelaki. Walaupun disingkir daripada rancangan realiti America's Next Top Model pada 2008, semangatnya untuk menjadi model transeksual begitu tinggi dan memenangi pertandingan America's Next Top Transsexual Model dalam The Tyra Banks Show setahun kemudia.

Sirapassorn Atthayakorn
Sirapassorn yang berasal dari Thailand ini telah dinamakan sebagai Miss International Queen pada tahun 2011. Tak sangka dia juga merupakan seorang transeksual.

Chamila Asanka
Model yang berasal dari Sri Lanka ini juga merupakan peserta Miss International Queen yang seangkatan dengan Sirapassorn Atthayakorn. Memang cantik model yang dulunya lelaki ini.


Your Ad Here
  • Lindungi rumahtangga anda daripada gangguan pihak ketiga. Caranya di SINI 
  • Ingin tahu 99 punca perceraian di Malaysia? Jawapannya di SINI SINI

1 ulasan: