Giveaway Sulung Miecyber's Blog | Boros Di Aralom

Khamis, 26 Januari 2012

Giveaway Sulung Miecyber's Blog



Tengok banner dan tajuk saja pun dah tau kan. Ok, entri kali ini ditujukan khas kepada Miecyber yang sedang rancak menganjurkan Giveaway sulung blognya yang mesra dipanggil sebagai 'Miecyber's Blog'. Mari join ramai-ramai kerana ada hadiah menarik yang menanti. 

Header original blog Miecyber
Review Blog Miecyber's :-
Sebenarnya saya dah lama menjadi follower blog ini dan kerap mengunjungi blog tersebut sebagai silent reader. Apa yang menarik dan unik ialah blog ini sentiasa original. Sebelum berpindah ke domain sendiri, template dan gaya persembahannya sentiasa original dan tak berubah. Harap dikekalkan kerana inilah yang menjadi identiti unik Miecyber's Blog. 
Benda ini yang jadi trademark
Bagaimana untuk join Giveraway ini?
Senang saja. Buat entri mengenainya. untuk maklumat dan arahan lanjut, sila pergi kat page Giveaway Sulung Miecyber's Blog ini. Jangan susah, senang je arahannya. Bagi yang biasa ikut giveaway memang petik jari je.

Apa hadiah?
Ni memang part yang menarik. Hadiah!. Semua orang suka kalau dapat hadiah kan. So, kalau nak hadiah, ikut lah giveaway ini. Hadiah-hadiah boleh dirujuk di page giveaway tersebut. Biar suspen sikit. Tapi yang penting, memang berbaloi. Siap ada hadiah cenderahati lagi tu. Ni memang saya nak ambik satu. Limited edition katakan. Itu pun kalau ada nasib untuk menang la.

Cepat buat entri. Join. Kejap je ni. Saya buat entri pun kurang 10 minit je..jom kipas giveaway Miecyeber's.

Klik iklan ini kalau suka entri :)

1 ulasan:

Hairun Azmi berkata...

Hi Nancy,

Thanks kerana join Giveaway Sulung Miecyber's Blog.