Plus500 – Platform jual beli dalam talian | Dapat bonus RM50 semasa mendaftar | Boros Di Aralom

Jumaat, 13 Januari 2012

Plus500 – Platform jual beli dalam talian | Dapat bonus RM50 semasa mendaftar


Plus500 – Platform jual beli dalam talian.

Plus500 adalah platform jual beli untuk perdagangan CFD dalam forex, saham, indeks, ETF dan komoditi.

Tanggapan pertama saya adalah betapa mudah dan mesra pengguna skrin yang terdapat di sini, 
setiap kategori CFD mempunyai kemudahannya sendiri untuk menggunakan tab. Membuka akaun sungguh ringkas, begitu juga untuk mengeluarkan dan memasukkan wang. Saya boleh memilih antara kad kredit, pindahan wang atau e-wang seperti moneybookers atau paypal. Dengan Plus500 anda boleh berjual beli dengan serendah $100 dengan 1:50 leveraj. Platform ini mengakses sebut harga masa nyata dari pasaran kewangan utama dunia dan amat responsif. Had jual beli yang tersedia termasuk had kemasukan standard, had henti kerugian, had untung, henti leret, dan pesanan pasaran. Semua had adalah dijamin tidak seperti sesetengah pesaingnya.

Jual beli adalah ringkas dengan pilihan untuk memilih sama ada aplikasi desktop atau
platform berasaskan web (yang saya boleh gunakan dengan i-Pad dan telefon pintar saya). Perkhidmatan mereka mempunyai 32 bahasa yang berlainan, yang menandakan capaian global Plus500.


Akaun demo tidak terhad adalah percuma dan ia menggalakkan setiap pedagang untuk menggunakannya. Terdapat juga video latihan yang menjelaskan cara untuk menggunakan platform jual beli dan cara untuk berjual beli yang tepat. Saya memperoleh beberapa petua yang berguna dan akaun demo haruslah digunakan sebelum berjual beli. Akaun demo tidak terbatas waktu, sesuatu yang agak luar biasa dalam pasaran Forex.

Khidmat pelanggan tersedia 24/7 melalui e-mel dan faks, Perkhidmatannya adalah responsif, cekap dan mesra.

Plus500UK Ltd disahkan di seluruh EU dan dikawal selia oleh Penguasa Perkhidmatan Kewangan (FSA) - Saya berasa yakin semasa membuka akaun dan berjual beli disebabkan kekukuhan asas pengawalaturan, peraturan oleh FSA bermakna wang saya dilindungi.

Saya berasa amat terkejut dengan bonusnya. Sebagai contoh, mereka memberikan saya bonus 30% bagi deposit pertama saya, serta hadiah $50 bagi akaun perdagangan saya, itu diberikan sebelum saya memasukkan wang!

Secara keseluruhan, saya amat kagum dengan Plus500, mereka memberi anda rasa mereka benar-benar mahukan perniagaan anda, terutama sekali dengan bonus yang mereka tawarkan. Kelebihan utamanya adalah akaun demo tidak terhad, perisian perdagangan yang mudah diguna tetapi berkuasa, pelbagai instrumen dan pasaran yang tersedia untuk perdagangan, bonus tunai percuma, hentian dijamin, dan akhir sekali, kebolehpercayaan yang tinggi disebabkan peraturan FSA mereka.

Buka akaun perdagangan secara percuma Klik di sini



  • Dapatkan buku-buku digital yang akan membantu anda menjadi bloger hebat berjaya dalam perniagaan online Download Sekarang 
  • Lindungi rumahtangga anda daripada gangguan pihak ketiga. Caranya di SINI 
  • Ingin tahu 99 punca perceraian di Malaysia? Jawapannya di SINI SINI

Tiada ulasan: