4 Spesifikasi utama yang perlu anda tahu tentang Acer Liquid E2 V370 | Boros Di Aralom

Isnin, 28 Oktober 2013

4 Spesifikasi utama yang perlu anda tahu tentang Acer Liquid E2 V370

Acer Liquid E2 V370 ini dioptimumkan untuk membantu anda menangkap dan mengalami persekitaran anda. Dua spekernya, display qHD sebesar 4.5", serta sambungan data pantas HSPA+ memang akan buatkan hidup anda lebih seronok. Tambahan pula, processor quad-core yang berkuasa dan kameranya yang memiliki contonuous shooting yang pantas pastinya sangat memuaskan mereka yang suka menangkap gambar.


Bunyi Realistik
Dual metal speakernya mengeluarkan bunyi stereo yang awesome!. Bunyi DTS untuk telefon pintar memainkan lagu dengan indah dan memiliki volume maximization, panambahan wide sterio width, dan banyak lagi. Jadi pastinya membuatkan anda khusyuk mendengar lagu dari telefon Acer Liquid E2 V370 ini.

Kamera
Kamera di Acer Liquid E2 V370 ini memiliki zero shutter delay, so anda boleh tangkap gambar selaju yang boleh. Dengan contonuous shooting pantas, anda boleh mengambil sehingga 8 gambar dalam masa sesaat dengan hanya menekan butang kamera. Ciri istimewa yang lain ialah kebolehan Acer Liquid E2 V370 untuk menangkap gambar dari pelbagai sudut dan kemudian anda boleh melihat kesemua sudut itu dalam satu tangkapan sahaja. Memang menarik.

Kelajuan
Aplikasi kegemaran anda akan bertindakbalas dengan cepat dan smooth dalam telefon pintar ini. Nak layari internet juga sangat laju. Kesemuanya memberi respon segera dengan menggunakan quad-core processor berkuasa tinggi beserta sambungan data HSPA+ sehingga 42Mbps.

Harga
Telefon pintar dengan kualiti tinggi seperti Acer Liquid E2 V370 ini memang lah sangat tinggi permintaannya di pasaran. Harganya juga berpatutan dan mampu milik. Anda kini boleh memilikinya pada harga serendah RM749 sahaja. Kalau berminat, boleh beli Acer Liquid E2 V370 secara online di Lazada selagi stok masih ada! Kelik saja banner di bawah ni.




Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...