6 Sebab kenapa anda TIDAK perlu beli DVD FB Ads Marketing | Boros Di Aralom

Khamis, 17 Oktober 2013

6 Sebab kenapa anda TIDAK perlu beli DVD FB Ads Marketing

Tahukah anda tentang teknik terbaru buat iklan di Facebook yang diterangkan dalam DVD Latest FB Ads Marketing tu? Sebelum anda membelinya, di sini saya nak bagi tahu bahawa DVD ini memang tidak sesuai untuk anda. Kenapa? Jika anda adalah tergolong dalam 6 individu berikut maka anda tak perlu lah buang duit beli DVD ini.

1. Anda memang pakar teknik menggunakan Headline, Body dan Imej iklan di Facebook. Dan dengan kepakaran anda ini, anda mudah dapat pelanggan mencurah-curah.

2. Anda mengenali interest marketing yang tepat. Maksudnya anda memang otak geliga sampai semua lubuk facebook kesukaan ramai pun anda tahu.

3. Anda memang terbaik dalam menggunakan teknik buat iklan yang boleh menghasilkan duit.  

4. Anda tidak bergantung kepada cadangan FB untuk nilai BID iklan dan anda selalu untung besar.

5. Anda hebat memanipulasi Facebook untuk followup ads selepas anda buat iklan.

6. Anda memang banyak ilmu tentang 'ads monitoring' dan tidak perlukan tunjuk ajar lagi.


So, kalau anda seorang usahawan internet yang memang dah pakar dan untung besar sampai puluhan malah ratusan ribu sebulan di Facebook serta tergolong dalam 6 individu kat atas, maka DVD Latest FB Ads Marketing ini bukan untuk anda. DVD ini juga tidak sesuai untuk mereka yang suka goyang kaki tapi kuat berangan.

TAPI kalau anda bukan dalam 6 golongan di atas dan mahu menguasai teknik buat iklan di Facebook yang memang dah terbukti berkesan untuk tingkatkan jualan, tak kira lah produk anda itu baju pengantin ker, kek lapis ker, tudung saji ker, atau apa-apa saja, maka DVD ini sangat sesuai untuk anda.

Oh ya, dan lagi satu, DVD ini hanya untuk mereka yang benar-benar serius mahu belajar cara buat iklan yang berkesan dan mahu tingkatkan jualan produk mereka di Facebook. 



Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...