5 cara bagaimana alat ini membantu wanita mencapai kepuasan seksual maksima | Boros Di Aralom

Isnin, 21 Oktober 2013

5 cara bagaimana alat ini membantu wanita mencapai kepuasan seksual maksima

Mungkin ada yang sudah tahu mengenai alat ini dan mungkin masih ramai juga yang belum mengetahui tentangnya. Alat ini memang terbaik dalam membantu para wanita melindungi dan memelihara kesihatan sistem reproduksi mereka. Alat yang saya maksudkan ialah Vibrance Kegel Device.

Berikut adalah 5 cara bagaimana alat ini membantu wanita mencapai kepuasan hubungan intim serta memperbaiki bahagian otot pelvis.

1. Otot lantai pelvis membantu mengawal aliran air kencing anda. Dengan menguatkan otot tersebut menggunakan Vibrance Kegel Device secara betul, anda boleh yakin bahawa pundi kencing anda akan menjadi cukup kuat untuk menahan air kencing anda sepanjang anda menjalani hidup yang aktif dan dinamik.

2. Otot lantai pelvis meningkatkan kekuatan vagina dan juga mengecut semasa orgasma. Selain itu, saraf dalam otot lantai pelvis mengawal sensasi kenikmatan semasa hubungan intim. Dengan memantapkan otot lantai pelvis menggunakan Vibrance Kegel Device, anda boleh mengecapi hubungan intim yang lebih erat antara anda dan pasangan anda.

3. Reka bentuk menang anugerah Vibrance Kegel Device membantu anda mengenal pasti otot lantai pelvis anda secara tepat agar anda sentiasa berasa yakin bahawa anda bersenam pada kumpulan otot yang betul.

4. Vibrance Kegel Device menggunakan sarung rintangan untuk meningkatkan cabaran senaman, membantu anda menguatkan otot anda secara sistematik sementara membenarkan anda mengukur kemajuan anda juga.

5. Otot lantai pelvis menyambungkan spina dan otot abdomen anda. Apabila otot ini kuat, ia memegang spina anda pada kedudukan dan memberikan anda sokongan belakang. Apabila otot ini menjadi lemah, spina boleh beranjak dari kedudukan dan menyebabkan sakit belakang. Mantapkan otot lantai pelvis anda dengan Vibrance Kegel Device untuk melegakan sakit belakang anda!


Cara untuk Menggunakan Vibrance Kegel Device  
1. Baring dengan selesa dan masukkan Vibrance Kegel Device ke dalam vagina.  
2. Cari Otot Lantai Pelvis dan kuncupkan otot tersebut. Jika dilakukan dengan betul, anda akan rasa peranti menggetar.  
3. Sebaik sahaja anda dapat mencetuskan getaran dengan mudah, gunakan Sarung dengan Kekuatan Dipertingkat.
Begitu mudah sahaja!  

Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai alat ini, boleh layari laman Facebook Vibrance Kegel Device sekarang. Harganya pun berpatutan untuk produk yang dah mendapat recognition dan award ni.


Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...