10 Top blog referral untuk Edisi Blogger bulan ini | Boros Di Aralom

Jumaat, 25 Oktober 2013

10 Top blog referral untuk Edisi Blogger bulan ini

Blogging memang satu hobi yang menyeronokkan. Bukan saja boleh hilangkan rasa bosan malah ianya boleh menjadi sumber pendapatan pasif serta menjadi wadah perkongsian ilmu.

Tapi kalau berblog tanpa membina network sesama blogger, memang agak lonely sedikit especially kalau ianya berkaitan dengan perkongsian trafik. Di sini saya nak berkongsi 10 top blog referral yang banyak menyumbangkan trafik kepada blog Edisi Blogger sepanjang bulan ini. 


Oh, list ini bukan dalam urutan ya. Saja letak dalam bentuk senarai. Masih banyak lagi sebenarnya blog yang menyumbang trafik kepada blog ini. Terima kasih kepada yang sudi bertukar bloglist dan bertukar link dengan Edisi Blogger. Kalau ada sesiapa yang nak bertukar link atau tukar bloglist, 'kecil tapak tangan nyiru ditadahkan'...meh lah !! 


Dan terima kasih juga kepada sesiapa yang sudi berkongsi artikel dari blog ini dan kemudiannya memberi kredit kepada Edisi Blogger. Terima kasih daun keladi... Kat bawah ni, Fanpage Facebook baru Edisi Blogger, sila lah sokong 'LIKE' kitaorang juga kat Facebook yer..

>> Sila sokong kempen kesedaran kanser payudara dari Softlan ini juga ya..

Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...