6 Jenis jam tangan jenama GUESS yang memang saya tak mampu beli | Boros Di Aralom

Rabu, 23 Oktober 2013

6 Jenis jam tangan jenama GUESS yang memang saya tak mampu beli

Kalau anda ini jenis orang yang memang tak boleh duduk diam kalau tak pakai jam di tangan, memang anda tergolong dalam golongan orang yang menepati masa atau menganggap masa itu emas. Padahal boleh saja tengok jam pada henpon pun..hehe..

Ini dia 6 jenis jam tangan jenama GUESS yang memang saya tak mampu beli. Kalau tengok gaya, memang stylo tapi kalau tengok harga, memang KO..lainlah kalau beli kat ChowKit..

1. Guess Men's Silverstone Chronograph (RM300+)



2. Guess U0236L2 Women's Gold Tone Animal Textured Stainless Steel (RM300+)


3. Guess Chill Black IP SS SWAROVSKI CRYSTALS (RM400+)



4. Guess Women's 34mm White Ceramic Case Mineral Glass (RM5000+)



5. GUESS Collection Gc Sport Class XL-S Diamond Ladies Watch (RM5000+)



6. Guess Men's Chronograph Steel Bracelet & Case Date (RM4000+)


Saya tau, korang banyak duit. Nuffnang masyuk 2-3ribu sebulan. Churp-churp pun petik jari jer dah dapat RM1k sebulan. Betul tak? Jadi pergi lah beli jam tangan GUESS ini. Atau kalau korang ni lebih kurang macam saya yang kerja tak tantu, Nuffnang pun ciput, jom terjah laman web GUESS untuk cuci mata jer...


Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...