6 Modul utama yang dipelajari dalam DVD FB Ads yang berjaya letupkan jualan di Facebook | Boros Di Aralom

Selasa, 15 Oktober 2013

6 Modul utama yang dipelajari dalam DVD FB Ads yang berjaya letupkan jualan di Facebook

Beberapa hari lepas, sifu Jamaluddin atau lebih dikenali sebagai sifu FB Ads, telah melancarkan DVD belajar Facebook Ads untuk letupkan jualan anda di Facebook. DVD ini adalah dirakam semasa beliau membuat seminar Latest FB Ads Marketing. Kepada mereka yang hadir dalam seminar itu memang sangat bertuah. Tapi bagi yang tidak sempat menghadirinya, anda boleh dapatkan rakaman DVD FB Ads Marketing tersebut.

Berikut adalah 6 Modul utama yang boleh anda pelajari dari DVD FB Ads untuk membantu letupkan jualan anda di Facebook.

1. Asas FB Ads
Ketahui bagaimana pilih iklan yang sesuai bagi kempen pemasaran anda. Selain itu anda juga diberi panduan mengenai kos CPC dan CPM yang patut digunakan. 

2. Like Marketing
Sedarkah anda betapa pentingnya 'LIKE' dalam bisnes di FB? DVD ini menerangkan 6 jenis LIKE Ads dan mana satu yang berkesan untuk anda. Selain itu, sifu juga ada berikan tips tentang 8 jenis gambar berimpak tinggi yang mampu tarik lebih banyak 'LIKE' untuk bisnes anda.

3. Copywriting That Sell
Ketahui 4 konsep asas dalam menjual di FB. Tahu 4 RIGHT ni, insyallah membantu anda buat SALES dengan smart. Bagaimana nak study produk anda dengan efektif, dan seterusnya membantu anda buat ayat jualan power? 10 PERKARA yang anda perlu tahu akan dijelaskan dalam DVD FB Ads ini.

4. Boost Post Marketing
Bila masa anda boleh gunakan boost post untuk iklankan post anda? dan Bagaimana nak tulis ayat marketing untuk boost post? 

5. Page Post Marketing 
Kenali 2 page post ads (sidebar) terbaik yang menjadi penyumbang terbesar jualan di FB. Bagaimana pilih high impact audiens dan tips menulis headline pemukau untuk iklan juga ada diterangkan.

6. Power Editor
etahui kenapa POWER EDITOR penting dalam FB Ads marketing! Tiada sebab anda untuk tidak gunakannya kalau ianya boleh tingkatkan sales berkali-kali ganda. Kajian ada mengatakan pembelian di smartphone adalah 2 kali ganda berbanding di desktop! Bagaimana anda nak rebut peluang ini? Ini anda perlu tahu kalau nak letupkan jualan di FB.


Wah..memang banyak informasi baru yang dikongsikan oleh sifu FB ads ni yer. Saya pun memang kebaru-baruan dengan segala terma yang beliau gunakan. Sekarang ini 1 dari 3 orang rakyat Malaysia adalah pengguna Facebook, jadi memang tidak dinafikan Fb adalah lubuk duit kepada perniagaan kita. Namun untuk memaksimakan pemasaran di Fb, kita kena tahu teknik yang berkesan dulu seperti yang diterangkan dalam DVD FB Ads dari sifu Jamaluddin ni. 



Jadi, lebih baik korang dapatkan terus DVD FB Ads ini. Memang berbaloi. Selain dapat belajar 6 modul di atas, anda juga akan mendapat panduan Setting Ads di Facebook, Secret Map pemasaran FB, dan slide seminar yang telah sifu bentangkan dulu.

Dan yang paling penting, teknik yang diajarkan oleh sifu memang sudah terbukti berkesan dan sesuai untuk semua orang. 



Thanks for reading! Sokong lah kami di Facebook juga...