(EDISI BOLA) Chelsea tewas...Malaysia menang..sekian | Boros Di Aralom

Ahad, 15 September 2013

(EDISI BOLA) Chelsea tewas...Malaysia menang..sekian

Sejak Moyes jadi pengurus MU, gua dah tak yakin dengan MU..walaupun semalam MU menang..sebab tu gua mula berjinak nak abadikan Chelsea sebagai favorite team..sebab apa? sebab Mourinho dah balik ke Chelsea...my favorite coach and manager...kalau gua main game manager...gua pilih Mourinho...actually, MU pun masih favorite juga...dua team ni lah favorite gua..Liverpool pun gua suka..Manchester City pula? gua harap tersingkir musim ini...hohohoho
Debut Eto'o untuk Chelsea menentang Everton
Tapi semalam, gua patah hati sebab Chelsea kalah dengan Everton 1-0 walaupun menguasai permainan..tapi tak pe, musim Liga Perdana Inggeris masih awal lagi..baru je 4 perlawanan...bagi lah si Eto'o tu masa untuk keserasian dengan pemain lain yer..
Morinho dan staf Chelsea


Dan lagi satu, Malaysia menang Pesta Bola Merdeka 2013 mengalahkan Myanmar 2-0 semalam...tahniah Harimau Muda dan tahniah Ong Kim Swee...lepas ni, pertahankan Emas Sukan SEA pula...