Ramai peminat Justin Bieber akan patah hati bila nampak gambar 18SX ini | Boros Di Aralom

Rabu, 5 Februari 2014

Ramai peminat Justin Bieber akan patah hati bila nampak gambar 18SX ini

Remaja bermasalah...itulah jolokan yang sering dilontarkan kepada penyanyi pop remaja popular, Justin Bieber, dek kerana kontroversi tak putus-putus yang melanda dirinya sejak akhir-akhir ini.

Dulu, dia pernah kedapatan mengunjungi rumah pelacuran di Brazil semasa membuat konsert jelajah. Terbaru, dia ditangkap polis kerana disyaki terlibat dengan penyalahgunaan dadah serta kedapatan memukul seorang pemandu limo. Bila anda nampak gambar ini, maka memang tidak hairanlah kenapa dia dijolok sebagai 'trouble teen'..
Justin dan rakannya sempat merakam aksi mereka menjilat puting susu seorang wanita tidak dikenali
Justin Bieber pernah ditangkap polis kerana terlibat dengan pergaduhan. Tapi nampaknya dia enjoy ketika gambar 'mugshot' dirinya diambil.

But..no happy face on court...padan muka..

Disebabkan perilaku negatif yang sering dibawa oleh Justin Bieber ini, lebih 100,000 rakyat Amerika telah menandatangani petisyen untuk menghalau penyanyi itu keluar dari Amerika dan kembali ke negara asalnya, Kanada. Ramai menganggap bahawa Bieber perlu disingkirkan kerana dia mempengaruhi banyak remaja bukan sahaja di Amerika malah di seluruh dunia untuk melakukan perkara yang kurang sopan dan melanggar undang-undang.

Walaupun dah announce persaraanya dalam dunia hiburan..namun kelibat dan perilaku Justin masih tetap menjadi tumpuan..dia memang sesuai dijolok sebagai 'remaja kaya yang bermasalah'...

Tiada ulasan: