Ramai yang sudah terima BR1M lebih awal dari 22 Februari | Boros Di Aralom

Jumaat, 21 Februari 2014

Ramai yang sudah terima BR1M lebih awal dari 22 Februari

Jika anda layak dan sudah memohon Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) sebelum ini maka anda ada sebab untuk bergembira. Esok, 22 Februari adalah tarikh di mana BR1M akan diberi secara serentak ke akaun bank penerima peringkat nasional. Manakala pengagihan peringkat Parlimen dan DUN pula akan bermula pada 23 Februari khasnya kepada mereka yang tidak mengemaskini akaun bank dalam permohonan BR1M mereka.

Namun yang lebih menggembirakan rakyat ialah ramai yang telah menerima BR1M lebih awal seperti hari ini dan semalam, 20 dan 21 Februari. Kebanyakkan yang telah menerima BR1M lebih awal itu telah mengongsikan rasa gembira mereka di Facebook.
Penerima BR1M kongsi khabar gembira di Facebook
Seperti yang dijanjikan dalam manifesto BN, BR1M akan diberi secara berperingkat dan akan dinaikkan dari semasa ke semasa dalam temph lima tahun sehingga mencapai RM1,200 setahun.

Sumber: Sinar Harian

Ramai yang terima BR1M lebih awal. Korang ada mohon BR1M tak? elok check akaun bank masing-masing sekarang secara online. Tadi saya pun ada try buka tapi belum masuk lagi..esok kot..

Lagi Info Menarik:



Tiada ulasan: