Anda akan terkejut bila tahu identiti sebenar lelaki separuh bogel yang berjalan sambil tidur di tengah salji ini | Boros Di Aralom

Jumaat, 7 Februari 2014

Anda akan terkejut bila tahu identiti sebenar lelaki separuh bogel yang berjalan sambil tidur di tengah salji ini


Bila anda nampak lelaki separuh bogel tidur sambil berjalan macam zombie kat atas ini...pastinya anda akan terkejut badak..especially wanita..

Apa tidaknya, dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, semuanya menyerupai manusia sebenar...did I say 'menyerupai' ?? Yes..lelaki ini merupakan satu ukiran sahaja..dia bukan manusia tapi satu replika manusia sahaja..

Sesiapa pun yang buat benda ni...memang superb dan talented, tapi tak bertempat...ada kah patut mereka letak lelaki separuh bogel ini dekat dengan asrama wanita..

Replika yang dikenali sebagai 'Sleepwalking' ini adalah hasil seni seorang pengukir bernama Tony Matelli dan diletakkan di Davis Museum sebagai sebahagian daripada pameran. 

Namun disebabkan ia terlalu hampir dengan kampus Wellesley College, ramai yang tidak puas hati kerana replika ini 'menakutkan' banyak pelajar terutama pelajar wanita sehingga mereka sebulat suara menandatangani petisyen untuk mengalihkan replika tersebut. Mereka mengatakan bahawa replika ini boleh 'trigger' atau membangkitkan gangguan seksual di kalangan pelajar wanita terutama mereka yang pernah mengalami gangguan seksual sebelum ini.

Sumber: Metro UK

Lagi Info menarik:





Tiada ulasan: