Sebelum anda berfikir untuk buat pembedahan plastik, lihat dulu apa yang terjadi dengan mereka ini | Boros Di Aralom

Isnin, 3 Februari 2014

Sebelum anda berfikir untuk buat pembedahan plastik, lihat dulu apa yang terjadi dengan mereka ini

Manusia memang tidak pernah puas dengan apa yang mereka miliki. Ramai yang sanggup buat apa saja semata-mata untuk kelihatan 'sempurna' termasuklah membuat pembedahan plastik. Tidak dinafikan bahawa banyak yang telah berjaya 'mencantikkan' diri melalui pembedahan plastik. Namun banyak juga yang kelihatan lebih teruk berbanding sebelumnya selepas membuat pembedahan. Berikut antaranya:

Jackie Stallone. Ibu kepada aktor popular, Silvester Stallone ini telah membuat beberapa siri pembedahan plastik termasuklah facelift, brow lift, implant di pipi, dan pembedahan di hidung. 


Micheal Jackson. Saya tak perlu hurai panjang mengenainya...well, you know it itoo..

Jocelyn Wildenstein. Dia menghabiskan US$4 juta (sekitar RM12 juta) untuk kelihatan seperti ini?? wtf


Hang Mioku. This one is a big NO NO...jangan sesekali buat self-surgery..


Lauren Yardley. Dia tak buat pembedahan muka tapi telah membuat pembedahan membesarkan buah dada. Tapi lihat lah apa yang terjadi...dua bulan selepas itu, buah dada palsunya terkeluar dari dada..


Renee. LIhatlah apa yang berlaku apabila implan pada punggungnya terbalik..


So, the moral of the story is...you are perfect and unique. Jadi tak perlu lah berabis duit untuk kelihatan macam model. Kesempurnaan itu mempunyai maksud yang subjektif untuk setiap orang...so, embrace yourself, enjoy yourself, accept yourself, and always put a smile in your face whenever you feel down..  :)

Lagi info menarik:

Tiada ulasan: