Satu lagi sebab mengapa anda harus mengelakkan diri dari meraikan Valentine's Day | Boros Di Aralom

Jumaat, 7 Februari 2014

Satu lagi sebab mengapa anda harus mengelakkan diri dari meraikan Valentine's Day

Valentine's Day atau hari kasih sayang dirayakan pada setiap tanggal 14 Februari. Biasanya Valentine's Day ini disambut oleh mereka-mereka yang sedang hangat dilamun cinta dan juga mereka-mereka yang sedang hangat mencari cinta. Adakah anda sedang menantikan hari Valentine's Day ini? tunggu sehingga anda terbaca info ini..

Pernahkah anda mendengar tentang kek hari Valentine? kek yang dinamakan 'honmei choco' atau 'true feeling chocolate' ini sekarang sedang trending di Twitter. Why? There must be something special about this choc..and it is..

Dikatakan bahawa coklat ini merupakan buatan sendiri yang dicampurkan dengan darah dan rambut dari bahagian kemaluan wanita. Tujuannya ialah untuk mencari pasangan hidup atau kekasih.


Biasanya mereka akan mencampurkan darah dari luka yang mereka buat sendiri di tangan. Dan yang lebih menjijikkan pula ialah ada segelintir yang akan mencampurkan darah haid ke dalam coklat mereka.


Confirm aku tak makan coklat bulan ini...hohoho..Walaupun ianya bukan berlaku di Malaysia, tapi kita tidak tahu. Mungkin di tempat kita, caranya berbeza..mungkin ada yang akan menggunakan jampi serapah untuk memikat seseorang yang mereka sukai. Ia banyak berlaku terutama oleh mereka yang mahu 'mengunci nafsu' si suami. 

Dan lagi satu, kita tak memerlukan hari Valentine untuk menunjukkan kasih sayang kepada seseorang. Biarlah setiap hari kita itu adalah 'valentine's day'..

Sumber: Says


Lagi Info menarik:

Tiada ulasan: