Smartphone Terbaik! Lenovo IdeaPhone A390 murah tapi berkualiti tinggi | Boros Di Aralom

Jumaat, 31 Januari 2014

Smartphone Terbaik! Lenovo IdeaPhone A390 murah tapi berkualiti tinggi

Smartphone terbaik di Malaysia! especially untuk mereka yang suka guna smartphone tapi tak nak beli yang mahal-mahal. Lenovo IdeaPhone A390 adalah pilihan terbaik korang. Anda akan terkejut betapa bagusnya smartphone ini.


Lenovo IdeaPhone A390 dilengkapi dengan processor Dual Core serta Dual sim..jadi boleh lah korang guna dua simkad dalam satu smartphone. Lenovo IdeaPhone A390 juga memiliki saiz skrin besar 4" yang memang menjadi kegemaran para pemiliki smartphone.

Kamera pula memang terbaik... 5MP

And of course, smarphone ini dioperasikan oleh Android 4.0 yang membolehkan korang mengakses lebih setengah juta aplikasi android termasuklah game aweome online..phone ini support internet 3G dan juga kuat tarik wifi..

Berikut antara reviews positif dari pengguna smartphone Lenovo IdeaPhone A390 yang telah membelinya secara online di Lazada Malaysia.

And..best of all..harganya memang mantop, murah dan mampu milik..hanya RM277 sahaja kat Lazada!


Tapi harga ni akan berubah juga pada bila-bila masa..elok sambar satu Lenovo IdeaPhone A390 ketika harganya masih murah..meh pajak satu tumpuk untuk bagi kat mak bapak adik abang kakak datuk nenek dan moyang...


Lagi info menarik:

Tiada ulasan: