Kerja Kosong Part Time secara Online di Malaysia | Boros Di Aralom

Rabu, 29 Januari 2014

Kerja Kosong Part Time secara Online di Malaysia


Anda sedang mencari kerja kosong secara part time online? Ini ada jawatan kosong untuk anda. Kerja ni tak perlukan kemahiran dan tak payah pengalaman pun. Yang penting korang rajin buat kerja dengan penuh kejujuran. Kerja ni bukan jenis JobDiRumah atau bisnes dari rumah yang memerlukan korang bayar duit dulu sebelum buat. Kerja ni korang boleh mulakan sekarang juga dengan percuma.

Jawatan: Juruiklan
Gaji: Upah dibayar berdasarkan jumlah komisyen yang anda dapat. Siapa rajin, dialah yang dapat banyak duit. Anda dibayar 20sen untuk satu klik yang anda jana dari iklan yang anda kongsikan. Jadi lebih banyak iklan yang anda kongsikan, maka lebih besar peluang untuk anda menjana lebih banyak pendapatan. Secara purata, ramai juruiklan yang mampu menjana sehingga RM300 - RM1000 sebulan.

Skop tugas:
1. Memilih iklan-iklan yang disediakan syarikat untuk dikongsi dengan kawan-kawan melalui Facebook, Twitter, Blog, atau mana-mana laman sosial lain.
2. Mampu bekerja tanpa melakukan aktiviti spam dan penipuan klik.
3. Mampu berkongsi iklan tanpa mengubah tujuan asal iklan tersebut.

Syarat:
1. Ada akaun Facebook, Twitter, Blog, atau mana-mana laman sosial lain.
2. Ada akses internet
3. Memiliki akaun bank tempatan untuk tujuan pembayaran komisyen.
4. Jujur dan beretika.
5. Warganegara Malaysia cukup umur. Budak sekolah pun boleh mohon.

Jika berminat, boleh mendaftar di syarikat Churp-churp dan 8Share sekarang! Permohonan dibuka sepanjang masa dan tiada sebarang yuran dikenakan kepada pemohon. 

Sekiranya anda sudah memohon sebelum ini, permohonan baru adalah tidak digalakkan. Sekian untuk iklan Kerja Kosong Part Time secara Online di Malaysia.


Lagi info menarik:

Tiada ulasan: