6 Gambar pondan transgender Bangla sebelum dan selepas | Boros Di Aralom

Khamis, 9 Januari 2014

6 Gambar pondan transgender Bangla sebelum dan selepas

Sekali pandang, memang banyak lelaki yang akan cair. Transgender Bangla ini bukan calang-calang. Dia juga adalah model terkenal malah akan menyertai pertandingan Miss World tahun ini. Amelia Maltepe merupakan seorang lelaki tulin ketika dilahirkan tetapi dia mendakwa jiwanya adalah seorang wanita yang terperangkap di dalam tubuh lelaki. Disebabkan desakan naluri kewanitaannya, Amelia telah mengambil keputusan untuk membuat pembedahan plastik untuk menjadi seperti wanita. Menurut laporan DailyMail, Amelia telah menghabiskan sekitar 8000 paund untuk membayar kos pembedahan tersebut.

>> Rambut macam manakah yang boleh menang RM10,000 dari Dove? Ketahui di sini


Amelia yang berasal dari Dhakar, Bangladesh ini membesar seperti budak-budak lelaki biasa yang lain. Walaupun lahir dari keluarga Muslim namun nalurinya kewanitaannya sukar untuk dibendung tatkala dia meningkat dewasa. 










Kini, Amelia sudah berusia 23 tahun dan memiliki seorang teman lelaki bernama Charles, 27, yang dianggapnya sangat memahami. Walaupun mulanya agak terkejut ketika mengetahui yang Amelia adalah seorang transgender namun teman lelakinya itu tetap menerima. 


Tak tau nak cakap apa dah...korang yang ada anak lelaki, sila didik mereka dengan baik. Kalau mereka menunjukkan simptom-simptom ke'pondanan, buat lah sesuatu. Mintak nasihat dari pakar psikologi kalau boleh...jangan terlalu bergantung pada mr.google jer..begitu juga kalau ada anak perempuan yang menunjukkan simptom ke'tomboyan..dan yang paling penting, ajarilah anak-anak dengan ilmu agama sebagai asas kehidupan mereka.

Pelajari Teknik Pantas Matematik Sambil Jana Pendapatan Sampingan

Tiada ulasan: