Tarikh Perkhawinan Yusry KRU dan Lisa Surihani | Boros Di Aralom

Khamis, 29 Disember 2011

Tarikh Perkhawinan Yusry KRU dan Lisa Surihani

Yusry KRU dan kekasihnya Lisa Surihani sah akan berkhawin pada tarikh 23 Februari 2012. Pasangan ini menjawab pertanyaan mengenai status percintaan mereka dalam satu majlis santai di Marriot Hotel, Putrajaya. Kedua pasangan ini hadir sambil ditemani ahli keluarga masing-masing.
Pasangan sedang hangat bercinta, Yusry KRU dan Lisa Surihani
Yusri KRU dan Lisa bakal diijabkabulkan di Masjid Besar, Tuanku Mizan Putrajaya pada tanggal tersebut diikuti resepsi kedua-dua pihak yang dibuat sekaligus bertempat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari tahun hadapan.

Lisa Surihani yang telah dirisik oleh keluarga Yusry pada 23 Disember 2011 memberitahu bahawa kalau boleh mereka tidak mahu perkahwinan mereka dicanang sebagai "Wedding of the year" cukuplah sekadar "Simple But elegan".

Walaubagaimanapun menurut Lisa, nilai hantaran dan tema untuk perkahwinan yang bakal berlangsung tidak sampai 2 bulan ini masih belum dipikirkannya lagi kerana bagi Lisa, dia lebih memikirkan kehidupan selepas bergelar suami isteri kelak.

Semoga perkhawinan mereka kekal abadi dan teguh menghadapi dugaan. 

  • Lindungi rumahtangga anda daripada gangguan pihak ketiga. Caranya di SINI 
  • Dapatkan ebook (Bahasa Melayu) mengenai fakta, sejarah, dan cara-cara yang mudah dan meyakinkan dalam pelaburan Emas $$SINI$$
  • Ingin tahu 99 punca perceraian di Malaysia? Jawapannya di SINI SINI

Tiada ulasan: